Mitt lappeteppe,
det er samansatt av mange små bitar frå alle delar av livet.
Blir teppet lyst? Blir det mørkt? Er det i raude tonar, gult, melankolsk blått, i allefall ikkje svart.
Det kan ha bitar av grått, andre utvaska mønster og falma fargar.
Men det er desse bleike bitane som gjer at dei lyse og klare fargane blir endå meir skinande og glade!

Det er mitt lappverksliv.

mandag 1. oktober 2012

Hildrescreppene 21. og 22 september

I alt 30 damer var samla på Hildre under haustens
screppetreff. 
Fristelsane som Familieminner tilbydde var store,
 og kursa var kjempespennande.

KURS
Det første kurset eg var med på
laga vi esker til sjokoladeplater og esker.
(Øverst)
Det andre kurset traff rett i hjarterota:
Art Journal.
Her var det leik med farger, sjablonger, 
stempel og utklipp frå blader.

2 kommentarer:

  1. ojojoj! med AJ-kurset har eg verkeleg gått glipp av noko ser eg! Gler meg til neste gong, då SKAL eg og ;)

    PS: kjempestilig AJ-side! :)

    SvarSlett
  2. Han der Dirty Harry e berre råkul!!!!

    SvarSlett