Mitt lappeteppe,
det er samansatt av mange små bitar frå alle delar av livet.
Blir teppet lyst? Blir det mørkt? Er det i raude tonar, gult, melankolsk blått, i allefall ikkje svart.
Det kan ha bitar av grått, andre utvaska mønster og falma fargar.
Men det er desse bleike bitane som gjer at dei lyse og klare fargane blir endå meir skinande og glade!

Det er mitt lappverksliv.

lørdag 13. mars 2010

Viking brodering




Har så vidt komt igang med nokre broderi eg skal prøve å få seldt på vikingmarked no til sommaren. Men det gjeng sørkeleg seint med meg.
Ser litt skeiv ut denne borden,
men deter berre fotovinkelen.
Har tengt dette brukt nede på eit forkle.
Broderi på min eigen overkjole,
skal tru om eg blir ferdig før sesongen startar.                                                      
Denne er eg fornøgd med,
mønsteret kjem godt fram




Denne blei for finstilt,
så ein må heilt innpå for å sjå mønsteret.







Lintråd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar