Mitt lappeteppe,
det er samansatt av mange små bitar frå alle delar av livet.
Blir teppet lyst? Blir det mørkt? Er det i raude tonar, gult, melankolsk blått, i allefall ikkje svart.
Det kan ha bitar av grått, andre utvaska mønster og falma fargar.
Men det er desse bleike bitane som gjer at dei lyse og klare fargane blir endå meir skinande og glade!

Det er mitt lappverksliv.

mandag 23. april 2012

Nordavinden

 Fint ver er det,
men nordavinden byr på så utruleg mange motiv.
Neste gong må eg ta med speilreflexèn.

 Mot Lepsøy.



 Til og med Myra blir eit spennande motiv!


Nokre detaljer.
Lett å sjå det ikkje er 
speilreflex kameraet eg har brukt.




1 kommentar:

  1. Du er hjertelig velkommen til Bloggedamer40+! Ta gjerne med deg en "knapp" og link til siden. Jeg håper du stikker innom, og kanskje følger min private blogg også. Akkurat nå har jeg Give Away, sleng deg med om du vil!
    Ønsker deg en fin ukestart,
    klem, M

    SvarSlett